Dacia Logan 1.5 dci

No i przyszła kolej na kolejny samochodzik w rodzinie :). Kiedyś chciałem pozwolić sobie na nowy - nie udało się. Dzisiaj stało się to prawie możliwe. Prawie bo samochód prawie nowy - 2008 rok produkcji i tylko 51000 km

XI Zlot Zabytkowych Mercedesów cz.2

Zapraszam do obejrzenia drugiej części zdjęć z XI Zlotu Zabytkowych Mercedesów Star Drive 2012. W tym wpisie maszyny nowsze od poprzednich. Jednego czego tu nie będzie to najnowszych samochodów tej marki.

Spychacz ЧТЗ na Dziwnowskiej plaży

Żeby nie było nudno na blogu przedstawiam spotkany na plaży w Dziwnowie spychacz Czelabińskiej Fabryki Traktorów „URALTRAK” - ЧТЗ model niestety nie wiem dokładnie ale jest to albo T-130 albo T-170 którego zadaniem

Dacia Sandero inaczej

Tak siedząc sobie zacząłem bawić się jednym ze zdjęć zwykłej [no może nie do końca zwykłej] Dacii Sandero zamieszczonego na portalu autogaleria.pl. Co wyszło z tej zabawy? No coś takiego moja 3 drzwiowa wersja Sandero

Szczeciński Auto Union DKW

Auto Union GmbH to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością powstała 1932 przez połączenie czterech niemieckich producentów samochodów: Audi, DKW, Horch i Wanderer. Spółka ta miała siedzibę w Zwickau w Saksonii.

Fiat Panda

Fiat oficjalnie poinformował, że produkcja kolejnej generacji modelu Panda zostanie przeniesiona z polskiej fabryki w Tychach do zakładów pod Neapolem. Nowe auta zaczną zjeżdżać z taśm włoskiej fabryki w połowie przyszłego roku...

Dacia Logan 2005

Robiąc porządki znalazłem katalog otrzymany podczas pobytu serwisowego służbowym Renault Traffic w koszalińskim salonie dealera marki Renault/Dacia. Wydany został w 2005 roku i jest obszerniejszą wersją pierwszego - kwadratowego


P     o     L     E     C     A     M     ↴

30 cze 2015

Czerwiec w moich blogach motoryzacyjnie

Zmienię trochę profil tego bloga gdyż swoja przygodę z fotografią (mocno powiedziane) motoryzacyjna podzieliłem na kilka tematycznych blogów. Tu jako iż blog pozostanie będę zamieszczał informacje miesięczne - uzupełniane na bieżąco - co nowego i na którym blogu zamieściłem motoryzacyjnie :). No to zaczynam.

Mercedes-Benz 230 W114



Podczas dzisiejszego poobiedniego spaceru trafiłem takiego unikata - Mercedesa 230. Jeden z tych fajniejszych modeli. Modelu z mojego dzieciństwa. Z mojego wczesnego dzieciństwa dodam. Ten przyjechał w gości do mojego rodzinnego miasta. Taka wisienka na torcie sobotniego ...
więcej we wpisie:
http://d3mol3k.blogspot.com/2015/06/mercedes-benz-230-w114.html
http://autaulicy.blogspot.com/2015/06/mercedes-benz-230-w114.html

PEUGEOT 406 COUPÉ


Taki trafiony dziś na porannym spacerze z psiakiem (widocznym na jednym ze zdjęć) stojący koło mego domu. Mego za mocno powiedziane - raczej bloku w którym pomieszkiwuję. Autko nawet fajne jedynym mankamentem był brak emblematów Pinninfariny - a takowe o ile dobrze ...
więcej we wpisie:
http://autaulicy.blogspot.com/2015/06/peugeot-406-coupe.html

BIAŁY PEUGEOT RCZ


Wreszcie udało mi się znaleźć chwilkę by dopaść się tego białego lwa stojącego na zapleczu firmy w której tyram ;). Stał samotny a przez to łatwiejszy do uchwycenia. Choć problem miałem z przodem auta bo zaparkowano go zbyt blisko ściany. Ale jakoś sobie z tym poradziłem. Taki  ...
więcej we wpisie:
http://autaulicy.blogspot.com/2015/06/biay-peugeot-rcz.html

Syrena 105


Spotkana podczas dzisiejszego Pikniku Lotniczego zorganizowanego przez Aeroklub Szczeciński na terenie imprezy Syrenka 105. Ucieszyła oko jako jeden z nielicznych aut na lotniczym przedstawieniu. Czekam na następcę który powoli powstaje na nowo - odradza się jak ...
więcej we wpisie:
http://d3mol3k.blogspot.com/2015/06/syrena-105.html

SUBARU FORESTER II 2.0 XT


Kolejny do parkujących na ulicy. Stojący pod zielonym żywopłotem w metalizowanym groszkowym kolorze Subaru Forester 2.0 w wersji XT drugiej wersji przed jej liftingiem - https://pl.wikipedia.org/wiki/Subaru_Forester. Subaru Forester II został ...
więcej we wpisie:
http://autaulicy.blogspot.com/2015/06/subaru-forester-ii-20-xt.html

Cadillac Fleetwood fourth generation


Amerykańskie samochody zawsze mnie urzekały - swym pięknem, wielkością i tym czymś. Spotkany na Szczecińskim Pikniku Lotniczym tytułowy Cadillac Fleetwood jest takim przykładem pięknych kształtów i wielkości. Miałem kłopot by uchwycić go w całości gdyż ...
więcej we wpisie:
http://d3mol3k.blogspot.com/2015/06/cadillac-fleetwood-fourth-generation.html

To by było na tyle w czerwcu w temacie mojego świata motoryzacji. Myślę że najciekawszym autem tego miesiąca jest Cadillac Fleetwood czwartej generacji który jeździ i ... i rdzewieje gdzieniegdzie o czym świadczą wykwity i purchle pod lakierem na klapie wielkiego bagażnika. Ale ma prawo.

1 komentarzy:

P     o     L     E     C     A     M     ↴




Podgladano: